Macara pentru teren accidentat Liebherr LTM 1095








Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Used all-terrain crane - LIEBHERR model LTM 1095-5.1
(Max. lifting capacity - 95t; max. load moment - 300tm.)
Year of production: 2014
Serial number.: 044254
Registration plates no.: WA 78260
Millage: 47 490 km
Working hours: (as for 02.09.2025) // chassis: 3 349 mth // superstructure: 14 750 mth
Crane chassis:
5-axle Liebherr chassis with hydropneumatic suspension and NIVEUMATIK level control, LIEBHERR diesel engine with 370 kW (503 hp), exhaust emissions compliant with 97/68/EG and EPA/CARB, automatic transmission, two-range transfer case, 10 x 6 drive – all-wheel steering, 445/95 R 25 (16.00 R 25) tires, 2-circuit ZF steering system with active rear axle steering, all-wheel crab steering, 2-circuit pneumatic braking system. Maintenance-free axles, drive shafts, and suspension cylinders. Spacious, fully primed driver's cab (with CD radio). Hydraulic outriggers with permanently attached support discs, controlled via the BTT Bluetooth Terminal. Electronic inclination indicator and automatic leveling. Illuminated support points. Reversing audible alarm. Rear maneuvering coupling.
Crane superstructure:
Roller slewing ring, central lubrication system, LIEBHERR diesel engine with 129 kW (175 HP), emissions compliant with 97/68/EG and EPA/CABRB. Hydraulic system with two axial-piston pumps and a double gear pump, set to combine output. Winch, slewing, main boom, and telescoping with open hydraulic circuits, LOAD SENSING, electro-hydraulic crane control, oil cooler, 6-section boom from 12.5 m to 58 m with the TELEMATIK rapid telescoping system. The operator's cab is galvanized, tilts 20° backward, and includes a CD radio. 15 t of basic ballast + 8 t of additional ballast (up to 23 t total), with automatic ballasting from the operator's cab. Safety devices include a LICCON 2 overload protection system with electronic tilt indicator and standard software, a service diagnostic system, a LICCON work plan, and an anemometer.
Painting:
Two-tone
ADDITIONAL EQUIPMENT:
- Double swing-away jib 10,5m – 19,0m, mounted at angels of 0⁰ / 20⁰ / 40⁰
- Hook-Block 38,3 t, 3 rolls, 1 hook
- Hook-Block 16 t, 1 rols, 1 hook
For PRICE (Incoterms EXW – PL); additional information & arranging for inspection; please follow the Contact details below:
Contact:
Andrzej Herfurt
tel.: (arată contacte
mail: arată contacte
Używany żuraw kołowy - LIEBHERR model LTM 1095-5.1
(maksymalny udźwig - 95t; maksymalny moment obciążenia - 300tm.)
Rok produkcji: 2014
Nr. fabryczny.: 044254
Rejestracja: WA 78260
Przebieg: 47 490 km
Przepracowane: (na dzień 02.09.2025) // dół: 3 349 mth // góra: 14 750 mth
Podwozie żurawia:
5-osiowe podwozie Liebherr z hydropneumatycznym zawieszeniem i regulacją poziomu NIVEUMATIK, silnik LIEBHERR-Dieselmotor o mocy 370 kW (503 KM), emisja spalin zgodnie z 97/68/EG i EPA/CARB, przekładnia zautomatyzowana, dwuzakresowa przekładnia rozdzielcza, napęd 10 x 6 – wszystkie koła skrętne , opony 445/95 R 25 (16.00 R 25), 2-obwodowy układ kierowniczy ZF z aktywnym skrętem tylnej osi, wszystkie koła skrętne tzw. psi chód, 2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy. Bezobsługowe osie, wały przegubowe i siłowniki zawieszenia. Przestronna, w pełni zagruntowana kabina kierowcy (z radiem CD). Podpory hydrauliczne z przymocowanymi na stałe talerzami podporowymi, sterowane za pomocą BTT Bluetooth Terminal. Elektroniczny wskaźnik nachylenia i automatyczną niwelacją. Podświetlenie miejsc podparcia. Sygnał dźwiękowy cofania. Tylny sprzęg manewrowy.
Nadwozie żurawia:
Wieniec obrotowy wałeczkowy, centralny układ smarowania, silnik wysokoprężny LIEBHERR-Dieselmotor o mocy 129 kW (175 KM), emisja spalin zgodna z 97/68/EG i EPA/CABRB. Układ hydrauliczny z dwoma pompami osiowo-tłokowymi i podwójną pompą zębatą, ustawione na sumowanie wydajności. Wciągarka, obrót, wysięg główny oraz teleskopowanie z otwartymi obwodami hydraulicznymi, LOAD SENSING, eletro-hydrauliczne sterowanie żurawiem, chłodnica oleju, 6-sekcyjny wysięgnik 12,5m-58m z szybkim systemem teleskopowania TELEMATIK. Kabina operatora jest ocynkowana, odchylana o 20° do tyłu, z radiem CD. 15 t balastu podstawowego + 8 t dodatkowego (do 23 t całkowitego), balastowanie automatyczne z kabiny operatora. Urządzenia zabezpieczające, zabezpieczenie przeciążeniowe LICCON 2 z elektronicznym wskaźnikiem pochylenia i standardowym oprogramowaniem, system diagnostyki serwisowej, plan pracy LICCON, anemometr.
Lakierowanie:
Dwu-kolorowe
OSPRZĘT DODATKOWY:
- Bocian podwójny 10,5m – 19,0m, montowany pod kątem of 0⁰ / 20⁰ / 40⁰
- Zblocze 38,3 t, 3 rolki, hak prosty
- Zblocze 16 t, 1 rolka, hak prosty
Aby uzyskać CENĘ (Incoterms EXW – PL), dodatkowe informacje i umówić się na inspekcję, skorzystaj z poniższych danych kontaktowych:
Kontakt:
Andrzej Herfurt
tel.: (arată contacte
mail: arată contacte