Macara pentru teren accidentat Demag Ac 1000

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



















Year of manufacture: 2012
Year of first commission: 2013
Carrier engine OM 510LA, 480 kW, EUROMOT 3b
Transmission ZF TC-Tronic HD (heavy duty)
Axles: 18x8x18, 9 axles, 2,3,5,6 driven.
Wheels: 16.00R25
Telescopic boom HA50: 13.5 – 50m with 10 sheaves integrated boom head for max. capacity of 269.9 ton.
Telescopic boom HA100: Additional inner sections for insertion in HA50; 17.1 – 100m; attachments for all equipment and extensions; 6 sheaves integrated in boom head for max. capacity of 168.4t.
S1 HA50 Heavy lift attachment stage 1 – 4 additional sheaves = 14 sheaves integrated in boom head HA50 and max. capacity of 363.3 ton.
SSL (Sideways Superlift)
Counterweight: 228 ton
Counterweight system 48 tons (base and side frames)
Counterweight slabs: 18 x 10 ton = 180 tons.
Hook block:
250 ton, 9 sheave
100 ton , 3 sheave
45 ton, single sheave
Attachments:
Luffing Jib: WIHI-A 126m, enable configuration for WIHI 24-126m, F 14-74m (HA50), SF 8-74m (HA50)
Adapter HA100: 3m luffing jib adapter. For operation of HA100 with extensions LWIHI, F, LF
VA16m: 12m lattice boom section, together with adapter from the luffing jib results in 16m variable extension; enables elevated mount of the luffing jib (WIHI) with HA50, enable configuration WIHI-VA-SSL 24 – 84m (HA50)