Automacara Nissan ATLEON 140 + KLAAS ALU-KRAN 28 METER MET REMOTE CONTROL

























































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul















- Leaf spring suspension
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 205/75R17.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Lifting capacity: 1.000 kg
Crane: KLAAS ALU-KRAN K23-28, year of manufacture 2000
Make of bodywork: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 205/75R17.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hubkapazität: 1.000 kg
Kran: KLAAS ALU-KRAN K23-28, Baujahr 2000
Marke des Aufbaus: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 205/75R17.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Løftekapacitet: 1.000 kg
Kran: KLAAS ALU-KRAN K23-28, produktionsår 2000
Karosserifabrikat: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Suspensión
= Más información =
Tamaño del neumático: 205/75R17.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Capacidad de elevación: 1.000 kg
Grúa: KLAAS ALU-KRAN K23-28, año de fabricación 2000
Marca carrocería: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 205/75R17.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Capacité de levage: 1.000 kg
Grue: KLAAS ALU-KRAN K23-28, année de construction 2000
Marque de construction: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Bladvering
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 205/75R17.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Hefcapaciteit: 1.000 kg
Kraan: KLAAS ALU-KRAN K23-28, bouwjaar 2000
Merk opbouw: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Resory
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 205/75R17.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Udźwig: 1.000 kg
Żuraw: KLAAS ALU-KRAN K23-28, rok produkcji 2000
Marka konstrukcji: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 205/75R17.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Capacidade de elevação: 1.000 kg
Grua: KLAAS ALU-KRAN K23-28, ano de fabrico 2000
Marca da carroçaria: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 205/75R17.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Грузоподъемность подъемного устройства: 1.000 kg
Кран: KLAAS ALU-KRAN K23-28, год выпуска 2000
Марка кузова: KLAAS ALU-KRAN K23-28
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 205/75R17.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Lyftkapacitet: 1.000 kg
Kran: KLAAS ALU-KRAN K23-28, byggnadsår 2000
Fabrikat av karosseri: KLAAS ALU-KRAN K23-28