Automacara Liebherr LTM 1070/1

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul










Anul: 1998
Stare: bună
Documentație: completă
-----------------------------------------------
Capacitate de ridicare: 70 t
Braț telescopic: 40 m
JIB: 8,4 - 15,8 m
Blocuri de cârlig: 2 => 3 roți + bilă
Suprastructura motorului: D 914 TI
Suport motor: D 9406 TI
Tracțiune - Direcție: 8 x 8
Telma break
Anvelope: 8-16.00/R25
Year: 1998
Condition: good condition
Documentation: complete
-----------------------------------------------
additional information:
Lifting capacity: 70 t
Telescopic boom: 40 m
JIB: 8,4 - 15,8 m
Hookblocks: 2 => 3 sheaves + ball
Engine superstructure: D 914 TI
Engine carrier: D 9406 TI
Drive – Steering: 8 x 8
Telma break
Tyres: 8-16.00/R25
السنة: 1998
الحالة: حالة جيدة
التوثيق: كامل
----------------------------------------------- -----------------------------------------------
قدرة الرفع: 70 طن
ذراع الرافعة التلسكوبية: 40 م
الجيب: 8,4 - 15,8 م
كتل الخطاف: 2 => 3 حزم + كرة
البنية الفوقية للمحرك: D 914 TI
حامل المحرك: D 9406 TI D 9406 TI
محرك - توجيه: 8 × 8
تيلما بريك
الإطارات: 8-16.00/R25
Година на производство: 1998
Състояние: добро състояние
Документация: пълна
-----------------------------------------------
Товароподемност: 70 т
Телескопична стрела: 40 м
JIB: 8,4 - 15,8 м
Блокове на куките: 2 => 3 ролки + топка
Надстройка на двигателя: D 914 TI
Носач на двигателя: D 9406 TI
Задвижване - управление: 8 x 8
Telma break
Гуми: 8-16.00/R25
Έτος: 1998
Κατάσταση: καλή κατάσταση
Τεκμηρίωση: πλήρης
-----------------------------------------------
Ανυψωτική ικανότητα: 70 t
Τηλεσκοπικός βραχίονας: 40 m
JIB: 8,4 - 15,8 m
Αγκίστρια: 2 => 3 τροχαλίες + μπάλα
Υπερκατασκευή κινητήρα: D 914 TI
Φορέας κινητήρα: D 9406 TI
Κινητήρας - σύστημα διεύθυνσης: 8 x 8
Telma break
Ελαστικά: 8-16.00/R25
Année : 1998
État : bon état
Documentation : complète
-----------------------------------------------
Capacité de levage : 70 t
Flèche télescopique : 40 m
JIB : 8,4 - 15,8 m
Blocs d'accrochage : 2 => 3 poulies + boule
Superstructure du moteur : D 914 TI
Porte-moteur : D 9406 TI
Entraînement - Direction : 8 x 8
Telma break
Pneus : 8-16.00/R25
Metai: 1998
Būklė: gera
Dokumentacija: sukomplektuota
-----------------------------------------------
Keliamoji galia: 70 t
Teleskopinė strėlė: 40 m
JIB: 8,4 - 15,8 m
Kablio blokai: 2 => 3 pavaros + rutulys
Variklio antstatas: D 914 TI
Variklio laikiklis: D 9406 TI
Pavaros - vairo mechanizmas: Padangos: 8 x 8
Telma break
Padangos: 8-16.00/R25
Rok: 1998
Stan: dobry
Dokumentacja: kompletna
-----------------------------------------------
Udźwig: 70 t
Wysięgnik teleskopowy: 40 m
JIB: 8,4 - 15,8 m
Bloki hakowe: 2 => 3 krążki + kula
Nadbudowa silnika: D 914 TI
Nośnik silnika: D 9406 TI
Napęd - Sterowanie: 8 x 8
Telma break
Opony: 8-16.00/R25