Aparate diagnoză CNH DIAGNOSTIC KIT (DPA5) nou





Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


• 15′ kabel USB
• 9-pinowy adapter Deutsch
KOMPATYBILNE OPROGRAMOWANIE
• CNH Electronic Service Tool latest version 2026 (Engineering)
• CNH Diagnostic Procedures
• LSmtron Diagnostic Tool 2.0.0
• ISM Service Tool
OPIS
Electronic Service Tool (EST) — używany przez techników dealerskich do łączenia się z maszynami, które mają magistralę CAN (Controller Area Network) jako część architektury systemu elektronicznego.
Za pomocą tego narzędzia serwisowego możesz:
• Sprawdzać stan parametrów;
• Odzyskiwać błędy;
• Przeprowadzać testy diagnostyczne;
• Programować ECU i parametry;
• Monitorować aktywną i zalogowaną diagnostykę;
• Wyświetlać i zmieniać konfigurację ECU;
• Wyświetlać procedury diagnostyczne i schematy.
• Rozwiązywać problemy;
• Korzystać z bazy danych asist;
• Przeprowadzać diagnostykę oscyloskopową;
E.A.S.y — dodatkowe narzędzie do diagnostyki i pobierania silnika do bezpośredniego połączenia z ECU w celu wykonania diagnostyki, programowania i ponownego ładowania ECU za pomocą protokołu K-Line.
Narzędzie do pobierania silnika CNH działa w programie EST, aby wykonać następujące operacje pobierania silnika:
• Zapewnia możliwość aktualizacji programowania jednostki sterującej silnikiem (ECU);
• Zapewnia możliwość inicjalizacji i programowania pustego ECU;
• Zapewnia ponowne przypisanie programowania ECU dla pustych i innych ECU;
• Zapewnia odzyskiwanie po awarii pobierania ECU.
Zobacz nasz Generator haseł zatwierdzających, aby zaprogramować pusty ECU, ponowne przypisanie ECU i odzyskiwanie po awarii pobierania, ograniczenie prędkości, żądanie pobrania silnika.
Obsługiwane marki:
• CASE (Rolnictwo i budownictwo);
• Flexi-Coil;
• STEYR;
• KOBELCO;
• Miller;
• New Holland (Rolnictwo i budownictwo).
Funkcje eTimGo Offline:
• Rozwiązywanie kodów błędów;
• Schemat okablowania;
• Kompletna instrukcja serwisowa;
• Instrukcje instalacji;
• Instrukcja obsługi; • Artykuły wiedzy;
• Biuletyn serwisowy;
• Standardowy czas naprawy.